Couchsurfing máshogy

2012. november 28. napom komment hozzászólás

Ígérem egy szó sem fog esni a kanapén alvásról, más oldalról közelítem meg a dolgokat: A "hivatalos" kanapészörf oldal éppen leszeretné szedetni a magyar blog logóját, mert nagyon hasonlít az övékéhez. A probléma ott van, hogy utóbbi hamarabb készült el. Jó kis kreatív feladatot kaptam, gyűjtöttünk bizonyítékokat.

couchsurfing-blog-hu.png

Felkapott blogunk a couchsurfing.blog.hu (fenti kép) nem túl rég új dizájnt kapott. Egész pontosan október 2-án, egy kolleginánk segített az elkészülésében. Van rengeteg levelezés, de ennél kézzelfoghatóbb infók kellettek. November 12-én megjelent az új couchsurfing.org logó is, ami valahogy így néz ki: 

couchsurfing.org.png

Vegyük észre, a két logó azonos betűtípust használ, mindösszesen egyik camelcase, másik kisbetűs. Színben is van eltérés, de a piros-narancs szín megtévesztően hasonló lehet egy gyengébb monitoron (mint az előttem lévőn).

Gyorsan megnéztem mit is tehetnénk az ügy érdekében: ctime október 1., de azt senki nem hiszi el,  készítettem azért egy videót erről. archive.org-on nincs a magyar blogról bejegyzés, a hivatalos oldal pedig tiltó listára tette (érdekes). Sikerült így is egy október 16-án mentett állapotot előkeríteni (thx @Sera) így nem kell tartania Molnár Ritának, úgy vélem.

süti beállítások módosítása