Tisztelt Társasház!

2013. október 17. komment hozzászólás

Részlet egy - amúgy sajnos - igaz történetből. Közösképviselő 2013. Nem saját iromány.

"Ma elszomorodva tapasztaltam, hogy milyen állapotok vannak a padláson. Ez egyszerűen elképesztő, hogy manapság milyen munkát végeznek az úgynevezett "szakemberek" és hogy mi ezért képesek vagyunk pénzt fizetni. A padlás tele van cserép maradékkal, de nem kis mennyiségűvel! A gyűlésen mikor megkérdeztem, hogy mi kerül ebben a tűzoltó járda kialakításban közel egy millióba akkor azt a választ kaptam, hogy ez speciális anyagból fog készülni :D

Hát én ezt most nem úgy láttam. Az akkori gondolatom beigazolódott, hogy sima szögvasból készült el, semmi extra funkcióval. Mondjuk ez még nem is lenne gond. Ezen könnyen túl tudtam tenni magam, mivel gondoltam, hogy ez így lesz. Viszont az egy kicsit elgondolkodtató, hogy egyetlen cserép áttöréshez sem készült valami takaró lemez a lábakhoz. Így ha esik az eső, azon a 15*15 cm lyukon folyik be a víz olyan 30 helyen. A kibúvók bádogos munkáját egy 12 éves iskolás is jobban meg tudta volna csinálni. Vannak olyan helyek ahol konkrétan nem takar a lemez és totálisan a lehető legnagyobb mértékben folyik befelé a víz. Mondjuk mivel én a földszinten lakom egyenlőre engem közvetlenül nem érint a dolog. Viszont az emeleten lakók lakásai sorra be fognak ázni, a szarufák egy éven belül teljesen el fognak korhadni és az egész tető körülbelül összeszakad. Kérném, hogy mielőbb derítsünk fényt arra, hogy hogyan lehetett ilyen jellegű és minőségű munkát átvenni, valamint ezt kifizetni.

[...]

Továbbá szeretném ha majd a közös lakógyűlések alkalmával a részletes beárazott költségvetéseket mindenki megtekinthetné. Mert a vállalkozókat is az alapján lehet csak számon kérni. Mindenképpen kérném majd feltüntetni a munka garanciális időtartamát is az árak mellett.

[...]

Úgy gondolom ennek az ügynek a lebonyolítása közös érdekünk. Mert a saját pénzünket dobáljuk ki az ablakon.... MÁR AKI FIZETI ugyebár..."

süti beállítások módosítása