Portal 2 nyereményjáték

2011. május 5. levél komment hozzászólás

Tudod, van ez a portál játék, vagy mi a fene. De nem a Zegy hanem egyből a kettő! Egy rakás embert átvert már a kiadó az első résszel, gondolták: "rágjuk még egyszer körbe a csontot!"... Nem mindig volt ez így. Emlékszem, mikor még a 386oson nyomtuk a panzer generált! Érted, az elindítása is külön művészet volt, nem is értettünk hozzá (ahhoz sem), ilyenkor átjött a szomszéd - isten nyugosztalja, 2x is meghalt wowozás közben - és elővette a kódfejtő füzetet. Olyan mint a Almanac, csak teljesen más. Na ő nyomatta a bacs programokat, (vagy mit) és elindult egy 20-30 perc/restart után a gamé. Na abban volt kihívás! Az kezdés is öregített, de mire a japánokkal megnyerted a 2. világháborút b@sszameg. Na az kész! Gyalogsággal rontottam rá a tigrisekre, csak úgy hullottak! Mármint a tankok, vagy nem. 300 dodóért már yakkot is lehetett venni, gyorsan fel is szaladtam az ebajre, de a közelében sincs már. Rohadt infláció! Meg a diótörő, meg a hullámpala. Na az volt az igazi játék! Meg hát ez az egész, full koppintás! PORTÁL, hát én ebből többet is ismerek! Ott a zindex, meg a centrum vagy mi. Tudod a középpontos. Még valami madár is van benne és nem az ósan! Ja, megvan. oRigó. Kapásból kettő... Na de nem akarok itt műveletlennek tűnni, elolvastam gyorsba' a trailert youtubon. Most tényleg van két hülye robot amik egy rosszul beburkolt falat kihasználva, besurrannak valami csúszdába és kijönnek a másik oldalt? Hát ez szerintem full fake, lehet több robot is van, tökresok. Meg aztán ez az egész tuti kitaláció. Bezzeg a fallout, az a szent bibliám. Már level 16-n vagyok, msot vettem fel az aranygekkónyúzás képességet. Jó ára van az aranynak, főleg ha gekkón van. Na de ne kalandozzál má' mindenfelé, maradjunk a lényegnél: most van ez a csaj, meg a cipője. Tök nagyokat esik, vagy inkább zuhan és semmi. Ez is sántít nekem kicsit, mert tegnap bementem az adidszba, h veszek egyet és rohadtul nem vágták, hogy miről beszélek. Pedig elmagyaráztam nekik, hogy láttam h van ez a ugráló cipő, ami a sárga ruhás csajon van, de csak valami vietnámi cipőt sóztak rám a végén. Szóval, ott tartunk, hogy jöttök egy ilyen játékkal, hogy felfogjam miről van szó, plusz a madeinsárga cipő árával. Plusz áfa, hellóka! Mégiscsak ebből élek...! Gl&hf, ja meg GG.

felhívás

süti beállítások módosítása