Vendég posztunk

2012. szeptember 20. levél vendég poszt komment hozzászólás

Mai vendégünk: Dezső (talán az A dezső?)

reggel fél hatkor telefonon indexet olvasok a kádban, mert ott legalább nem basztat feszt a kisállat, hogy dobáljam neki a zsizsit vagy a vubbát, amiért eleve felbaszott a nedves orrával meg a vakkantgatásával szokás szerint, ráadásul narancsolajos habfürdőben, amiről azt mondja a felirat, hogy dermatológiailag igazolva kényezteti a testet és a lelket, igaz még sosem mondott coelho idézetet és ki sem verte, pedig jó nagy tubus, és már csak az alján van, és egyszer csak felpattan az ios6 available, ami kurva meglepő, mert amíg a 3g-m volt, nem voltak ilyen problémáim, örültem hogy telefonálni tudok rajt', de mióta  három hete megörököltem a csajom fehér 3gs-ét, konkrétan kinyílt a világ, de arra azért nem számítottam, hogy frissítések is léteznek rá, szóval mondtam oké, szedjük le, és igaz, hogy kihűlt a víz, a seggem befagyott, a kutya odaszart a fürdőszobaszőnyegre, meg már a csajom is mocorgott, mire lejött, de fogalmam sem volt, hogy ez annyira friss, hogy az első között lett nekem is ilyenem, ami azért jó. persze októberben majd veszek egy négyest, de akkor is

köszönöm, hogy elmondhattam

süti beállítások módosítása